Klachtenregeling
Het is belangrijk dat u tevreden bent over de behandeling en het eindresultaat. Heeft u een suggestie, klacht of opmerking? Dan hoor ik dat natuurlijk graag. Een klacht wordt uiterst serieus genomen. Het is belangrijk om samen tot een oplossing te komen. Daarnaast helpt een klacht om de zorgverlening verder te verbeteren.
Heeft u een klacht, op- of aanmerking? Mail dan naar info@markkliniek.nl of laat een bericht achter via het contactformulier.
Beschrijf hier wanneer u bent behandeld, wat er is gedaan en waarom u niet tevreden bent. Dan wordt er zo snel mogelijk contact met u opgenomen. In veel gevallen kan een gesprek heel verhelderend zijn voor beide partijen. Uw klacht wordt hiermee vaak op een voor u bevredigende manier opgelost.
Mocht u er niet samen met de Markkliniek uitkomen, dan is het mogelijk om contact op te nemen met DOKh. DOKh heeft een onafhankelijke klachtenfunctionaris die uw klacht zorgvuldig zal behandelen. U kunt de volledige klachtenregeling en meer informatie vinden op: www.dokh.nl.